zaterdag 4 februari 2017

Wandkleedje.

Eindelijk kan ik het laten zien. Ze was al een tijdje klaar, maar nog niet verstuurd.
Van de week is het op de post gegaan.

Dit is dan het geboorte(wand)kleedje voor Ava.
Ava is geboren op 6 januari 2017. Ze is de dochter van mijn collega en haar vriend.




Het was een leuk werkje om te borduren. Het alfabet en de cijfers in verschillende tinten roze en rood. Ik hoop dat het in de smaak valt.
Dit was het derde geboortelapje die ik gemaakt heb. Eerst voor 2 jongens en nu een meisje.
Allemaal kinderen van collega's. We hebben een vruchtbaar team hahaha. Wie zal de volgende zijn???


1 opmerking:

  1. Wat zal je collega hier blij mee zijn! Het is een prachtig persoonlijk project dat een leven mee kan.
    Ik weet niet hoe groot jullie team is, maar hoop voor je dat het niet té groot is zodat er nog wat tijd overblijft voor andere dingen *Ü*.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen