zaterdag 11 februari 2017

Handwerkbeurs Zwolle

Gisteren met mijn collega/vriendin naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Het was de eerste keer dat we de beurs bezochten.
Het was er vreselijk druk, maar we hebben veel gezien en genoten. Hieronder een aantal foto's



De vilten poppen van Marij Rahder zijn erg mooi(flyer links boven ). Ze is erg veelzijdig. Werk van haar kun je vinden op www.maijrahder.nl  Vergeet niet te kijken bij de mollige dames.Die zijn ontzettend leuk!

Er was veel te koop op viltgebied. Niet alleen patronen maar ook complete pakketten.






Is het geen schatje!

Voor de quiltliefhebber was er veel te zien. Mooie quilts en alles wat je nodig hebt voor een quilt.
Het quilten is iets wat ik ook nog eens wil leren.



Voor mijn tweelingdochters heb ik 2 toilettasjes gekocht. Kunnen ze mooi hun make-up spulletjes in kwijt.
Voor degene die graag haakt of breit was er genoeg te koop.



En dan waren er nog dozen vol met spelden, bedels en andere accessoires


Ook de borduursters hadden veel keus. Paketten, patronen, garens enz enz.
Zelf heb ik een mooi patroon gekocht. Autumm.


Bij Hoooked heb ik een mooie klos Zpagettigaren gekocht om een tas te haken op haaknaald 12.
Het patroon is gratis te downloaden op hun site. Daar staan overigens nog meer patronen op.De moeite waard om even te kijken. http://www.hoooked.nl/zpagetti

Het was een erg gezellige dag. Volgend jaar ga ik zeker weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten